11 Şubat 2016 Perşembe

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ İLK YARI RAPORUM (2015- 2016)




İlk yarı bitti ama maalesef hiç kitap okuyamadım. Yine.
Aslında şenlik başlarken niyetim bu değildi. Listemdeki kitapları bitirip yenilerini almayı planlıyordum ama olmadı. Maalesef. Şuan tek hedefim var o da okunacak kitaplarımı okuyup bitirmek ve Bahar Okuma Şenliğine yepyeni, sıfır , gıcır gıcır kitaplar almak.
Hayal kurmak bedava..;)
Şimdi gelelim okuduğum kitaplara..



KATEGORİLER..

1- (10 puan) Yabancı Yayınlarından bir kitap.

Lola ve Komşu Çocuk - Stephanie Perkins - Yabancı - 320

3,5 Puan veriyorum çünkü ilk yarısını pek beğenmedim...

9- (10 puan) 2015 Yılında çıkmış bir kitap.
1. baskısını Nisan 2015 yılında yapmış tazecik kitap.

Şampiyon - Marıe Lu - Pegasus- 354

5 Puan veriyorum sonunu kısa buldum ama yinede güzeldi.


15- (10 puan ) Romantik türde bir kitap.

Elanor & Park - Rainbow Rowell - Pegasus - 355 

4 Puan veriyorum çünkü sonu bana göre yarım..

17- (10 puan) Size hediye gelen bir kitap.
Hiç zorlanmadım çünkü doğum günümde ablam bana kitap aldı.

Mucize - R.J. Palacio - Pegasus - 334    

5 puan veriyorum hemde hiç tartışmasız.

19- (Her kitap 10 puan bütün kitaplar okunursa ekstra 30 p.) İsminde aynı kelimenin geçtiği 3 kitap.

Aynı Yıldızın Altında - John Green -  Pegasus- 320

5 Puan veriyorum..

20- (Her kitap 10 puan bütün kitaplar okunursa ekstra 20 p.) Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız 4 yazardan 4 kitap. Yazarların ikisi kadın,ikisi erkek ,ikisi Türk, ikisi Yabancı olmalı.

Yabancı Kadın : Efsane - Marıe Lu -  Pegasus - 313 

4,5 Puan veriyorum. Yarım puanı Açlık Oyunlarına benzediği için kestim. Hee bide karakterler çok küçüktü o nedir ya!

21- (Her kitap 10 puan bütün kitaplar okunursa ekstra 40 p.) Bu kategoride 5 kitap okuyoruz. 1. Kitap 1 kelimelik, 2. Kitap 2 Kelimelik, 3. Kitap 3 Kelimeli, 4.Kitap 4 Kelimelik ve 5. Kitap 5 veya daha fazla kelimelik olmalı...

Deha - Marıe Lu - Pegasus - 357 

5 Puan veriyorum..

Toplam 7 kitap okumuşum..
Toplam 2353 sayfa okumuşum..
buna göre puanım 

70 + 23 = 93  Puan  :((((




1 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım benim bloğuma da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil